11 Aug
11Aug

משלוח פרחים הוא מתנה שתמיד כיף לקבל, בין אם מדובר על יום הולדת, חג האהבה, ראש השנה, פסח וחגים אחרים, יום נישואין, לידה ואירועים משמחים נוספים. ניתן לשלוח זר פרחים גם לאנשים שנמצאים בבית החולים, מתנה כזו יכולה לשמח את החולים מאוד ולגרום להם להרגיש שחושבים עליהם ושדואגים להם. כמובן שאפשר לשלוח זר פרחים גם ללא סיבה, סתם כי רוצים להביע אהבה ואכפתיות. למען האמת, ייתכן שאלו הם הזרים שהכי כיף לקבל.

מעוניינים לשלוח זר פרחים לאדם אהובהיכנסו לחנות מקוונת למשלוחי פרחים והזמינו במהירות!

במידה שאתם מעוניינים לשלוח זר פרחים לכבוד אירוע מסוים או כדי להפגין את אהבתכם לאדם יקר, תוכלו לעשות זאת בקלות. היום כבר לא צריך לגשת לחנות פיזית, ניתן כמובן לעשות זאת ומדובר בחוויה שיכולה להיות מאוד נעימה, אבל אפשר לבצע את ההזמנה ישירות מאתרי האינטרנט.

כשמזמינים זר פרחים מהאינטרנט לא צריך להתאמץ, כל מה שצריך לעשות זה פשוט להיכנס לחנות המקוונת, להביט על האפשרויות, ללחוץ על הזר הנבחר ולהזמין אותו בלי לצאת מהבית. כמובן שיש לסמן את מועד השליחה ואת הכתובות של השולח ושל האדם לו הזר מיועד.

 ניתן להזמין משלוח פרחים למגוון אזורים - אפשר להזמין משלוח פרחים ברמת גן, תל אביב, באר שבע, חיפה ואזורים נוספים ברחב הארץ, רק כדאי לבחור בחנות שנמצאת בקרבת ביתו של מקבל הזר, בצורה זו הזר יגיע במהירות ויראה במיטבו.

מגוון זרי פרחים מעוצבים 

בחנויות המקוונות של האתרים שמספקים משלוחי פרחים ברמת גן ניתן למצוא מגוון זרים שמעוצבים באופן אסתטי ומרשים. ניתן למשל לבחור בזר ורדים אדומים שמעוצבים בצורת לב, אפשר לשלוח זר ורדים אדומים בתוך אגרטל מזכוכית ולחסוך למקבל הזר את הצורך לחפש אגרטל פנוי ואפשר לשלוח זר נוריות צבעוני או זר חמניות. נוסף על כך, ניתן לשלוח זר טוליפים יפהפה, זר חרציות צבעוני, זר סייפנים בצבע לבן, זר חרציות והרשימה עוד ארוכה.

יותר מדי אפשרויותלא מצליחים לבחור זר וזקוקים לעזרהאין בעיה!

במידה שאתם מתלבטים בין ההיצע הנרחב של הזרים ולא יודעים באיזה זר לבחור (אנו מודים שהבחירה יכולה להיות די קשה), תוכלו לצלצל את החנויות המקוונות ולקבל ייעוץ מקצועי שיסייע לכם לבחור בזר שמתאים לאירוע ולאדם לו הזר מיועד.

 יועץ מקצועי ידע כיצד לכוון אתכם על ידי שאילת שאלות שונות. היועץ יוכל לשאול אתכם למשל: "למי מיועד הזר?", "מהי הסיבה לשליחת הזר?", "האם אתם יודעים מהו הפרח האהוב על מקבל הזר?" ושאלות נוספות. כמו כן, יוכל היועץ להסביר לכם מהם הזרים שנהוג לשלוח לכבוד כל אירוע. למשלוח פרחים ברמת גן ניתן לצרף ברכה אישית, שוקולדים ויינות משובחים. תוספות שכאלו יהפכו את המתנה לייחודית עוד יותר