08 Aug
08Aug

אם החברה הטובה, קרובת המשפחה, המכרה, העמיתה לעבודה או בת הזוג ילדה ממש לאחרונה, מן הראוי להביא לה מתנה מפנקת שתשמח אותה ותאפשר לכם להביע את שמחתכם לרגל המאורע.

בין המתנות שכדאי להביא ליולדת מככבים להם זרי הפרחים. אז נכון שלא מדובר על מתנה מקורית במיוחד, אך עם הטאץ' הנכון יכול זר הפרחים להפתיע, לשמח את היולדת באופן מיוחד ולגרום לה להרגיש שאוהבים אותה ושמחים בשמחתה.

בחלק מהמקרים לא ניתן להגיע אל בית החולים (למידע על משלוח פרחים לבית חולים), לפעמים השולחים מתגוררים בחו"ל, לפעמים הלידה אירעה בתאריך לא צפוי ובאופן כללי ניתן לומר שרוב האנשים מאוד עסוקים ולא תמיד יכולים להתייצב בבית החולים בהקדם. מעבר לזאת, רצוי לתת ליולדת זמן להירגע, לפעמים לא נכון להגיע לביקור ממש בסמוך ללידה, בזמן בו היא תשושה ועייפה. בכל המקרים הללו הפתרון הוא לשלוח ליולדת משלוח פרחים ליולדות שהוא יפה וריחני שיאיר את החדר וימלא אותו בצבעים ובאקסטרה שמחה.

איך בוחרים את הזר המתאים ליולדת?

במקרה שמדובר על משלוח פרחים ליולדת, סבורים חלק מהאנשים שכדאי לבחור זר קטן שלא יתפוס את כל החדר ולא ייצור עומס. מנגד – יש אנשים שחושבים שדווקא זר עמוס, גדול ומרשים יהיה הבחירה הנכונה. מכאן ניתן להבין שאין במקרה זה תשובה חד משמעית. במידה שיודעים מהו גודל החדר כנראה שיהיה כדאי לבחור בזר פרחים גדול ומרשים שימלא את החלל, אך הדבר גם תלוי בתקציב של השולח.

היום, מציעות חנויות הפרחים מגוון זרים בצבעים, עיצובים וגדלים שונים, כך שכל אחד יכול לבחור בזר שמתאים לו וליולדת. במידה שיודעים מהם הפרחים המועדפים על היולדת, הרי שכדאי לבחור בהם. לרוב, כדאי לבחור בזר צבעוני ש"ישמח" את החדר. אם רוצים להעניק מתנה גדולה יותר אפשר להוסיף לזר הפרחים שוקולד איכותי, בלונים ומתנה לתינוק או לתינוקת.

משלוח פרחים ליולדת – מהירנוח ומפתיע

למרות שברוב המקרים ניתן לדעת פחות או יותר מתי הלידה תתרחש, עדיין לא ניתן לדעת בדיוק באיזה יום ובאיזו שעה יחול המאורע. כמובן שלא כדאי לרכוש זר פרחים, להציב אותו באגרטל ולהמתין עד הלידה כדי להביא את הזר ליולדת משום שהזר עלול לנבול עד שהמועד המשמח יגיע.

 כדי להצליח לשגר את זר הפרחים במהירות, נעזרים רבים בפתרון הנפלא של משלוחי פרחים ליולדות. תודות לחנויות המקוונות, יכול כל אחד להיכנס לאתר של חנות הפרחים הנבחרת ולבצע את תהליך הרכישה בקלות. במסגרת תהליך הרכישה ניתן לצפות בתמונות של הזרים ולבחור את הזר המתאים. אפשר גם להוסיף ברכה אישית. בהמשך, יש למלא את הפרטים של היולדת ושל השולח, לבחור בתאריך בו ישלח הזר והזר יגיע ליעד בתאריך המבוקש על ידי שליח.

שיהיה הרבה מזל טוב!