12 Apr
12Apr

היום הראשון של האביב, ה20 למרץ, הוא תאריך ששווה לחגוג!

בחנו את הגינה שלכם מקרוב, ולבטח תמצאו את הסימנים הראשונים של פרחי העונה מציצים מן  הקרקע, מחכים לקרני השמש הראשונות שיעזרו להם לפרוח במלוא תפארתם.

חפשו אחר הכרכומים המציצים עם ראשם הצבעוני כסימן הראשון לבוא האביב.

אז איזה פרחים מתאימים למשלוח פרחים אביבי?

לבחירת משלוחי פרחים לאביב נבחר בפרחים הבאים:

אביב, הידוע כעונה של שגשוג ולידה מחדש, ישנם כמה פרחים המככבים ובהחלט בולטים מעל השאר. בין אם אתם מעדיפים פרחים צהובים, פרחים כחולים, פרחים סגולים או פריחה לבנה פשוטה, פריחת האביב מגיעה בכל צבעי הקשת!

הנה כמה מפרחי האביב הפופולרים ביותר; השתמשו בהם בכדי ליצור זרי אביב משגעים או פשוט  בכדי להוסיף קצת רעננות לביתכם!

נרקיס

אחד הסימנים הראשונים לאביב הקרב ובא הוא פרחי הנרקיס המציצים ממעמקי החורף. ישנם כמה זנים וגוונים של נרקיסים, מצהוב מוזהב לשילוב של צהוב ולבן.

עובדה משעשעת על הנרקיס: משמעות שמו של הנרקיס ביוונית (נרקיסוס) הוא חוסר תחושה, קהות חושים, משום שבעבר ייחסו לו השפעה מרדימה.

נרקיס

אירוס

בין אם אתם רוצים להשתמש בפריחה הבהירה של האירוסים לזר שלכם או מתכננים לגדל אותם   בגינתכם בכדי להפריח בה חיים, פרחי האביב הפופולרים האלו יראו נהדר בכל נוף שבו יהיו.

אירוס

צבעוני

פרחים אלו, המזוהים כל כך עם האביב, טופחו לאורך יותר מ1000 שנים, עם היסטוריה עשירה      כמעט כמו יופים של הפרחים עצמם. עם כל זני הצבעוניים היחודיים, תהיו בטוחים שתמצאו את הזן שיחמיא לגינתכם בצורה המושלמת. האם ידעתם שבצלי הצבעוני שימשו בעבר כמטבע? במאה     ה17 היתה להם השפעה כלכלית כה עוצמתית שהם ריסקו ורוממו שווקים שלמים.

סנגווינריה

יופיו של הפרח אולי חבוי במהלך החורף, אך ברגע שהוא מרגיש את מגע קרני השמש, הוא נפתח  לרווחה וחושף את קסמו בו רק בודדים יוכלו לעמוד. הסנגווינריה שימש את ילידי אמריקה לא רק    כצמח מרפא, אלא גם שימש כצבע מלחמה ופרח פולחני. שימו לב לעלי הכותרת הנוטים להיפתח   לרווחה למגע השמש ולהיסגר חלקית לקראת ערב.

לילך

אשכול הפרחים הסבוך והמוארך, המשתנה מצבעי לבן לסגול, הוא התוספת הצבעונית המושלמת   לכל זר פרחים אביבי! כמו שהמרמיטה מסמלת את אורכו של החורף, כך פריחת הלילך תעזור לנו   לגלות האם האביב יגיע בזמן או שמא יאחר.

פרימולה

יהיה זה אחד הפרחים הראשונים לפרוח באביב, הפרימולה הוא פרח רב שנתי הפורח בכל רחבי   העולם, בכל סוגי האקלים והתנאים השונים. פרח אביב זה מגיע במגוון צבעים ורובם יהיו בגווני      צהוב בהיר.

יקינטון

פרח האביב היפיפה הזה, בצבעיו הבהירים, ייחודי בצורתו, וייתן את התוספת המושלמת לכל גינה!

ליקינטון הלבן יש ניחוח חזק ומתוק יותר מלשאר הצבעים. היו זהירים והיעזרו בכפפות כאשר אתם מתעסקים עם בצלי הפרח מכיוון שהם עלולים לגרום לגירוי בעור.

פורסיתיה

עם גבעוליו הענפיים המכוסים בשפע של פריחה צהובה, הפורסיתיה הוא אחד משיחי האביב הפופולרים ביותר, בנוסף, הוא מבין הראשונים לפרוח לאחר הנרקיס והיקינטון.


המאמר משלוחים של פרחי אביב פופולאריים פורסם ראשון בבניחותא משלוחי פרחים בתל אביב 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.