23 Jan
23Jan

נשים רבות מדמיינות ומתכננות את יום החתונה שלהן מגיל צעיר ובפרטי פרטים – מהשמלה המושלמת, לאולם ועד לסידורי הפרחים על השולחנות. יום החתונה הוא הזדמנות חד פעמית מצד הכלה להגשים את החלומות שהיו לה עוד מגיל צעיר להיות כלה נוצצת ויפיפייה, ולהרגיש הכי מיוחדת בעולם למשך ערב אחד קסום.

בין בחירות רבות וחשובות כמו השמלה המיוחדת, האיפור המחמיא ביותר וסידור השיער לעיתים אנו מפספסים פרט קטן אך משמעותי – בחירת זר הכלה.

זר פרחים לכלה או בחירה בזר ייחודי לראש הכלה היא הזדמנות מצוינת להכניס צבע, אופי וטאץ אישי ליום המיוחד בחייך, לבחור בעיצוב המחמיא לסגנון השמלה והאירוע כולו.

איך בוחרים זר לכלה?

זרי פרחים לחתונה ולכלה בפרט, מוצעים בשלל סגנונות ועיצובים מוכנים מראש ברוב חנויות הפרחים ולעיתים כחלק מהשירות שמספק סלון הכלות בו תבחרו להתארגן לפני החתונה. בחנויות פרחים רבות תוכלו לבחור פרחים, עלים וקישוטים נוספים ואז תוכלו להרכיב בעצמכם את הזר שתבחרו. המלצתנו היא להתאים את הזר שתבחרו להרכיב או לקנות בהתאם לאופי האירוע, סגנון השמלה וכמובן טעמכן האישי.

שאלי את עצמך – כלה באיזו סגנון אני בוחרת להיות? כלה בסגנון יקרתי ונוצץ, כלה בסגנון מסורתי ושמרני ואולי בכלל בחרת במשהו צבעוני ויוצא דופן? התשובה לשאלה הזאת תאפשר לך לבחור בצורה ברורה יותר את הזר שמשף אותך בצורה הטובה ביותר.
חשוב לזכור כי מדובר בפריט משלים, אלמנט אחד בהופעה שלמה, וככזה עליו להתאים לשאר מרכיבי ההופעה, מהשמלה להינומה ולפעמים אפילו לנעליים.

התייעצות עם בעלי ניסיון

בדיוק כפי שבחרתן להתייעץ עם בעל מקצועי מנוסה בבחירת השמלה, האיפור ועיצוב השיער, תוכלי לבקש חוות דעת גם בנושא בחירת הזר. זה יכול להיות אחד מבעלי המקצוע העמוד על הופעתך שיוכל לתת נקודת מבט אופנתית או אסטטית, חברה אובייקטיבית שמכירה אותך או אפילו מישהו מעולם סידורי הפרחים. חנות פרחים מנוסה תדע להכווין אותך בצורה יעילה לבחירת זר מדויק עבורך ובמקרה הצורך להתאים סידור ייחודי שישלים את הופעתך ביום החשוב בחייך.

בחנות הפרחים שלנו בתל אביב תמצאי מגוון רחב של סידורי פרחים, זרי פרחים לראש וזרים לכלה במחירים אטרקטיביים ובשלל סגנונות. אנו בעלי ניסיון רחב בהרכבת זרים מותאמת אישית ונשמח לסייע לך בבחירת הזר המושלם עבורך. שיהיה במזל טוב!

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.