02 May
02May

החיים מזמנים לנו הרבה אירועים שמחים. אחד האירועים השמחים יותר בחיים של כל אחד מאתנו הוא יום הולדת. כאשר הבת שלנו חוגגת יום הולדת אנחנו יכולים להפתיע אותה ולתת לה במתנה זר לראש שהיא תלבש בזמן המסיבה. זר פרחים לראש יכול לאפשר לילדות רבות ליהנות יותר במסיבת יום ההולדת שלהן. הזר יכול להיות עם מגוון פרחים ומגוון צבעים והוא יכול להפוך את ההופעה שלהן לחגיגית הרבה יותר. אפשר לבחור זר מפרחים לבנים, זר מפרחים בצבע תכלת או זר שמשלב הרבה סוגים שונים של פרחים כמו זר מפרחים בצבע לילך וצבע אדום או צהוב.

זר לראש לבת מצווה

זר לראש יכול להתאים מאוד גם למי שחוגגת חגיגת בת מצווה. אירוע בת מצווה הוא אירוע חשוב מאוד ומרגש וכל נערה מחכה במשך שנים רבות עד שבת המצווה הפרטית שלה תגיע. כאשר אנחנו רוצים לרגש את הבת שלנו שחוגגת בת מצווה אנחנו יכולים לבחור לתת לה במתנה זר לראש שהיא תשים כמו כתר על הראש שלה במהלך האירוע שאנחנו מארגנים לה. הזר יכול להיות מאוד יפה וייחודי והוא יכול להיות במגוון רחב מאוד של עיצובים. הזר עצמו יכול להיות עדין ודק והוא יכול להיות גם עבה ומפואר יותר – הכול תלוי בסגנון הלבוש והאופנה שהבת שלנו מעדיפה לעצמה.

זר פרחים לראש לכלות

זר לראש יכול להתאים מאוד ומאוד להוסיף להופעה של כלות. כלות רבות רוצות שהמראה שלהן יהיה צנוע מצד אחד אך מרשים מצד שני. כאשר כלה בוחרת ללבוש זר לראש היא מצד אחד שומרת על מראה צנוע ומכובד ומצד שני היא הופכת את ההופעה שלה ככלה להרבה יותר מרשימה. העיצוב של הזר יכול להתאים לעיצוב של ההינומה של הכלה ולעיצוב של הזר שהיא לוקחת בידיים כאשר היא צועדת לחופה. העיצוב יכול להיות מאוד ייחודי ולהוסיף הרבה מאוד יופי והדר להופעה של כל כלה שרוצה להיראות הכי טוב שרק אפשר ביום החשוב בחייה.

המאמר זר לראש פתח תקווה פורסם ראשון בבניחותא פרחים תל אביב

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.