01 May
01May

לכל אחת יש ימים שהיא זוכרת יותר מהחיים שלה כימים מיוחדים ושמחים מאוד. אחד הימים הכי מיוחדים בחיים של כל אחת הוא יום הבת מצווה שלה. בת מצווה היא אירוע מאוד מרגש וחשוב בחיים של כל נערה צעירה. כאשר אנחנו רוצות לשדרג לבת שלנו את חגיגת בת המצווה שלה אנחנו יכולות להשקיע הרבה מאוד במראה שלה באירוע ולאפשר לה להרגיש כלה או נסיכה ליום אחד. אחת הדרכים לשדרג את המראה של כל בת מצווה הוא לאפשר לה ללבוש זר לראש ליום הולדת שמעוצב באופן מותאם אישית למראה הפנים והגוף שלה ולסגנון שהיא הכי מתחברת אליו באופן אישי.

זר לראש ליום הולדת – לילדות ביסודי

זר לראש ליום הולדת יכול להתאים מאוד גם כפריט קישוט לראש של ילדות בגיל יסודי שחוגגות יום הולדת. כל ילדה תשמח ללבוש על הראש זר לראש ליום הולדת שהוכן במיוחד בשבילה ושיכול לאפשר לה להרגיש הכי מיוחדת בעולם. הזר יכול להיות עם הפרחים שהילדה הכי אוהבת כמו למשל ורדים בצבע לילך או ורדים אדומים. הזר יכול להיות ייחודי מאוד והמראה שלו יאפשר לכל ילדה להרגיש מעולה ולשמוח מאוד בחגיגת יום ההולדת שלה עם כל החברים מבית הספר.

זר לראש ליום הולדת – לבנות נוער

הבחירה לתת זר לראש ליום הולדת יכולה להתאים מאוד גם לנערות שחוגגות יום הולדת 16. יום הולדת 16 הוא יום הולדת מתוק וחשוב במיוחד עבור נערות רבות. נערה אשר רוצה לשדרג את המראה שלה בחגיגת יום הולדת 16 שלה יכולה לבחור ללבוש זר לראש ליום הולדת. הזר יכול להיות משולב עם חרוזים ופרחים והוא יכול להיות רק מפרחים. הזר עצמו יכול לשמש ככתר צנוע לכלת יום ההולדת ולאפשר לה להרגיש מיוחדת יותר מאשר שאר האנשים שלוקחים חלק במסיבה. העיצוב של הזר יכול להיות מותאם אישית לסגנון הפרחים והאופנה שכלת יום ההולדת אוהבת והיא יכולה בהחלט לנסות ללבוש מספר זרים שונים עד שהיא תחליט איזה זר הכי מוצא חן בעיניה ומתאים לה.


המאמר זר לראש ליום הולדת פורסם ראשון בבניחותא פרחים תל אביב

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.