07 Jan
07Jan

זר פרחים לראש הפך כבר ממזמן לטרנד בולט בכל חגיגת יום הולדת ואירוע מיוחד. נשים רבות מתקשטות בזר פרחים לראש בימי הולדת, חג השבועות ולעיתים אף ביום חתונתן. חניות פרחים רבות מציאות שלל עיצובים לזרי ראש, החל מפרחים מלאכותיים, פרחים עונתיים ועד להרכבה אישית של זר מותאם במיוחד לראשך. אז איך בוחרים את הזר הנכון וכיצד שומרים עליו לאורך זמן? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

איזה פרחים כדאי לשלב בזר לראש?

בחירת הפרחים לשילוב בזר לראש תלויה קודם כל באופי האירוע אליו אתם מתכננים לכבוש את הזר. אם מדובר בחתונה או אירוע חגיגי במיוחד סביר להניח שתרצי לבחור בפרחים לבנים וגדולים כמו שושן צחור או ליזיאנטוס המסמלים טוהר והתחלה חדשה. באירועי יום הולדת לרוב נרצה לבחור בפרחים צבעוניים ובמקרה כזה ניתן להתפרע ולשלב סוגים רבים של פרחים וצמחים, בהתאם לטעמך האישי. כך או כך, המלצתנו היא להתייעץ עם חנות הפרחים אשר מרכיבה את הזר ולבחור בפרחים עמידים, טריים וריחניים.

איך שומרים על הזר לאורך זמן?

במידה ואתם יודעים מראש כי הזר מיועד לאירוע בתאריך מסוים, המלצתנו היא להרכיב את הזר כמה שיותר קרוב לשימוש ולציין זאת למוכר הפרחים שמסייע לכם להרכיב את הזר. מעבר לכך, יש לאחסן את הזר במקום יבש יחסית, בטמפרטורת החדר וכמובן להימנע מחשיפה מיותרת לשמש. בשביל לשמור על צורת המסגרת כדאי להניח את הזר על גבי פריט עגול או במקום שאינו יכול להיפגע.

אם בא לכם להפתיע חבר או משפחה ולהזמין משלוח פרחים בצורת זר, כדאי לצרף את ההוראות לשמירה על הזר לברכה האישית. כך מונעים מזר פרחים להיהרס והופכים את המחווה לאישית, מיוחדת ולמזכרת לשנים רבות.

איזה קונים זר לראש?

היום מגמת זרי הפרחים לראש נפוצה בקרב כמעט כולם וניתן למצוא זרים בחנויות רבות, לוו דווקא אלו המתמחות בפרחים. אם אתם מחפשים זר איכותי ועמיד שיחזיק לאורך זמן או להרכיב לפי טעמכם את סידור הפרחים אנו ממליצים לבחור בחנות פרחים עם היצע רחב. תנו עדיפות לחנות מנוסה עם אפשרויות רבות של זרי פרחים מוכנים או פרחים להרכבת הזר. 

באתר ניחותא תמצאו מגוון רחב של זרים לראש בשלל עיצובים מיוחדים ומושקעים. נשמח לסייע לכם להרכיב את הזר היחודי שלכם או שתוכלו לבחור מתוך ההיצע הרחב באתר ולהזמין משלוח פרחים בתל אביב והסביבה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.